مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-06دانش

گفت و گوی تفصیلی| روایت نخبه ای که پسا دکتری خود را به عشق وطن رد کرد


مدیریت غیراصولی در پایش جاده های جنگلی سبب نابودی برخی از این جاده ها شده است، این اتفاق باعث شد پژوهشگر دانشگاه تربیت مدرس طی تحقیقی موفق به ارائه سامانه نوین و کم هزینه پایش روسازی جاده های جنگلی شود؛ - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ به دلیل هزینه های بالای شناسایی و ارزیابی جاده های جنگلی به منظور تعمیر و نگهداری آنها، همواره مدیریت جنگل با چالش هایی درباره زمان بندی و هزینه های اجرایی مواجه است.

پژوهشگران گروه جنگلداری دانشگاه تربیت مدرس طی تحقیقی موفق به ارائه سامانه نوین و کم هزینه ی پایش روسازی جاده های جنگلی شدند.

یکی از آن پژوهشگران محمد جواد حیدری است که این پژوهش در قالب رساله دکترای تخصصی وی در رشته علوم جنگل - جنگل شناسی و اکولوژی جنگل انجام شد؛ پژوهشگری که می گوید پسا دکتری خود را به عشق وطن رد کرده است.

با محمد جواد حیدری پژوهشگر این رساله به گفت و گو پرداختیم، متن این گفت وگو به شرح ذیل است: فارس: آقای حیدری در ابتدا خودتان را معرفی بفرمایید.

حیدری: بنده محمد جواد حیدری متولد 1370 از استان فارس شهر آباده و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد، عمران و بهره برداری جنگل از دانشگاه تربیت مدرس با نمره 20 فارغ التحصیل دکتری عمران و بهره برداری جنگل دانشگاه تربیت مدرس با نمره عالی و عضو بنیاد ملی نخبگان دارای چندین مقاله ISI


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی تفصیلی| روایت نخبه ای که پسا دکتری خود را به عشق وطن رد کرد

گفت و گوی تفصیلی| روایت نخبه ای که پسا دکتری خود را به عشق وطن رد کرد